這首歌是我在看Ugly Betty Season2 的時候聽到的,
畫面是Gio對著Betty邀舞,
不得不承認那樣的畫面真的讓人看了很心動,
馬上下載來聽也找了歌詞,
大家有興趣的話可以聽聽看囉~
歌是有點西洋老歌味道的歌曲...



True
   Spandu Ballet


So true, funny how it seems always in time
But never in line for dreams
Head over heels when toe to toe
This is the sound of my soul
This is the sound
I bought a ticket to the world
But now I've come back again
Why do I find it hard to write the next line ?
Oh I want the truth to be said

*Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true
Huh huh huh hu-uh huh
I know this much is true

With a thrill in my head and a pill on my tongue
Dissolve the nerves that have just begun
Listening to Marvin (all night long)
This is the sound of my soul
This is the sound
Always slipping from my hands
Sand's a time of its own
Take your seaside arms and write the next line
Oh I want the truth to be known (*)

I bought a ticket to the world
but now I've come back again
Why do I find it hard to write the next line?
Oh I want the truth to be said (*)

This much is true

I know, I know, I know this much is true 

真實   史班都芭蕾合唱團

如此真實,有趣的是總是剛好趕上
但夢想老是錯過
腳趾相對時,上下是顛倒的
這是我靈魂的聲音
就是這個聲音
我買了一張到世界的車票
但現在我又回來了
為何我覺得很難寫出下一行?
我希望真相能被揭露

Huh huh huh hu-uh huh
我知道這全是真的
Huh huh huh hu-uh huh
我知道這全是真的

我受到了一點驚嚇,舌間有顆藥丸
消除了剛剛的緊張
聽著馬文蓋的歌(聽一整晚)
這是我靈魂的聲音
就是這個聲音
總是從我指縫間流逝
沙子流著它自己的時間
舉起你航海的手臂,寫出下一行
我希望人們知道真相

我買了一張到世界的車票
但現在我又回來了
為何我覺得很難寫出下一行?
我很希望真相能被揭露

這全是真的

我知道這全是真的

arrow
arrow
    全站熱搜

    魚魚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()