close
今天跟英如一起看Ugly Betty  Season2  EP19,
意外發現瑪丹娜這首Jump很好聽,
雖然不知道是哪時候的歌,
不過我真的很喜歡~
但是PIXNET好像沒有可以放音樂的功能,
大家可以自己去下載或是買光碟來聽聽看~
以下是它的歌詞囉~

Madonna - Jump


There’s only so much you can learn in one place
The more that I wait, the more time that I waste

I haven’t got much time to waste, it’s time to make my way
I’m not afraid of what I’ll face, but I’m afraid to stay
I’m going down my own road and I can make it alone
I'll work and I'll fight, Till I find a place of my own

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby,
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump

We learned our lesson from the start, my sisters and me
The only thing you can depend on is your family
And life’s gonna drop you down like the limbs of a tree
It sways and it swings and it bends until it makes you see

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to, are you ready?

There’s only so much you can learn in one place
The more that you wait, the more time that you waste

I'll work and I'll fight till I find a place of my own
It sways and it swings and it bends until you make it your own

I can make it alone(my sisters and me) (repeat 7x)

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to, are you ready?

死守同一個地方 
是無法獲得太多 
等待的時間越長 
與代表我浪費的時間越多
已經沒有太多時間可蹉跎了 
我該再度上路了 
恐懼的不是未知的未來 
而是停滯不動的現在

我要向目標邁進 
我可以單打獨鬥 
不斷努力 不斷纏鬥 
直到我達到目的

你也準備好衝刺了嗎 
準備衝刺吧 
不要回頭 寶貝
我已經準備好衝刺 
抓緊我的手 
全力衝刺吧

我的姐妹們 
總是並肩作戰 
他們就是我的家人 
我唯一的依靠 
命運會讓你孤軍奮鬥 
就上樹上的新枝 
你會搖晃 會擺盪 會曲折
最後才會成長茁壯

你也準備好衝刺了嗎 
準備衝刺吧 
不要回頭 寶貝 
我已經準備好衝刺 
抓緊我的手 
全力衝刺吧 
你準備好了嗎

我可以單打獨鬥 
我的姐妹們
你也準備好衝刺了嗎 
準備衝刺吧 
不要回頭 寶貝
我已經準備好衝刺 
抓緊我的手 
全力衝刺吧
你也準備好衝刺了嗎 
準備衝刺吧 
不要回頭 寶貝 
我已經準備好衝刺 
抓緊我的手 
全力衝刺吧 
你準備好了嗎


arrow
arrow
    全站熱搜

    魚魚 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()